úterý 18. září 2012

Krabičková dieta Plzeň - 1.měsíc

AHOJ! :-)

Tak, píšu s menším větším odstupem, ale myslím si, že je mnohem lepší psát názory a myšlenky, které už jsou nějaký ten čas uležené a rozložené v hlavě. Pojďme tedy na to!

Krabičková dieta recenze

Jak jistě víte, podstoupila jsem měsíční krabičkovou dietu od Fit - Stravy. - (klikněte na odkaz a dostanete se přímo na jejich stránky.) Možná si říkáte, že jim dělám reklamu. Ano svým způsobem ano, jelikož jsem toho názoru, že spokojený klient je nejlepší reklama a Fit-Stravu Vám mohu s klidným svědomím doporučit. Stejně tak jako jsem ji doporučovala všem svým známým a kamarádkám. Možná mi to nebudete věřit, ale nemám opravdu jedinou výtku. :-)

Krabičková dieta a závěrečná měsíční návštěva u výživové poradkyně

Výživový poradce je takový Váš guru. Já jsem se s tím svým setkala hned na začátku diety, abychom společně prokonzultovaly průběh, poradily se, pokecaly a především abychom provedli prvotní měření. Celý článek o mé první návštěvě si můžete přečíst -> TADY <-

Po skončení měsíční kůry jsme se opět sešly, zase jsme si povídaly, o tom jak to probíhalo, jak jsem se cítila, jestli mi chutnalo, jestli byl hlad atd... ovšem nejzvědavější jsem byla na své výsledky. A jak jsem tedy dopadla?

Hmotnost: 69,6 Kg
Procento tuků v těle: 33,3 %
Svaly v kg v těle: 45,0 Kg
Procento vody: 48,7 %
Hodnota vnitřního tuku: 7
Základní metabolická spotřeba: 6011 kj
Metabolický věk: 45 let
Fyzická kondice: obézní

PRVOTNÍ MĚŘENÍ PRO SROVNÁNÍ 
Hmotnost: 74,4 Kg
Procento tuků v těle: 35,6 %
Svaly v kg v těle: 45,9 Kg
Procento vody: 48 %
Hodnota vnitřního tuku: 7
Základní metabolická spotřeba: 6098 kj
Metabolický věk: 46 let
Fyzická kondice: obézní 

Můj cíl je dostat se na 60 kg, což je celkově 14 kg. Mám tedy před sebou dalších 10 kg. Od slečny Petry, jsem se dozvěděla, že zdravý měsíční úbytek váhy je 4 - 6 kg. Jsem tedy na dobré cestě a jelikož si svůj sen chci splnit, rozhodla jsem se pokračovat dál a objednala si ihned další měsíc. Se svými výsledky po měsíci jsem spokojená, prvně jsem se lekla, že těch shozených kil je málo. Naštěstí jsem byla ubezpečena, že větší úbytek by nebyl nic dobrého pro mé zdraví -  a to je přece nejpřednější.

Takže moji milí čtenáři, věřím, že i VÁM se podaří zhubnout a hubnout!! Já se nevzdávám a na těch vysněných 60 kg se brzy dostanu! :-) Pojďte do toho se mnou!! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat