pondělí 23. července 2012

Krabičková dieta - 1.den

Zdravím Vás!

Tak včera v noci jsem pro Vás sepsala příspěvek proč jsem dala přednost kupované dietě před tou domácí a odpoledne ho rychle a tajně publikovala z práce. Jednoznačný vítězem byla a je samozřejmě kupovaná krabičková dieta :-) 
A dnes je můj první krabičkový den! Udělala jsem pro Vás i fotky a k tomu všemu Vám ještě popíšu moji konzultaci s nutričním poradcem. Pojďme tedy na to!

Nutriční poradce a moje první sezení. Musela jsem s pravdou ven aneb krabičková dieta recenze pěkně od začátku:-)

Mám za sebou první úvodní sezení s nutričním poradcem. Přiznám se, že jsem byla docela nervózní. Mluvit s někým cizím o tom jak se přežírám a tloustnu není nic příjemného, ale musím říct, že jsem se obávala zbytečně! Přivítala mě hrozně milá, příjemná a usměvavá slečna. Prvně jsem se trochu zastyděla, ale přístup slečny Honzíkové ze mě všechen stud odboural:-) Je vážně skvělá a tímto ji chci moc moc poděkovat.

Sezení trvalo asi hodinku. Nejdřív jsme si povídali o tom, proč bych chtěla změnit svoje stravovací návyky, v čem si myslím že mi krabičková dieta pomůže atd. Poté jsem musela s pravdou ven a otevřeně popsala to, jak vlastně jím, respektive vyjídám lednici, navštěvuji fast-foody a podobně. Zmínila jsem taky ostatní faktory, které si myslím, že přispěly k váze - zaměstnání, stres a taky skoro žádný pohyb. Jednoduše jsem popsala svůj obyčejný den se vším všudy. 


Jak mě zhodnotila speciální váha Táňa...

Moje nutriční poradkyně mi řekla, co je špatně, kde dělám chyby a poté následovalo měření a vážení na takové speciální váze Tanita. Já osobně jsem ji pojmenovala - Táňa. :-) Postavila jsem na váhu a do rukou dostala diody, do kterých je vysílán elektrický impulz. Nemusíte se bát, nebylo to jinak nepříjemné! Asi po dvou minutách už Táňa sdělila výsledky.

Hmotnost: 74,4 Kg
Procento tuků v těle: 35,6 %
Svaly v kg v těle: 45,9 Kg
Procento vody: 48 %
Hodnota vnitřního tuku: 7
Základní metabolická spotřeba: 6098 kj
Metabolický věk: 46 let
Fyzická kondice: obézní

Tak a mám to černé na bílém. Jsem prostě obézní! Ale jsem rozhodnutá to změnit a moje krabičková dieta mi pomůže. Taky jsem se šíleně zhrozila nad svým metabolickým věkem!:( Připomínám, že mi je 34 let a mému metabolismu už táhne na 50!:(  Navíc mám v těle moc tuku, což je pro mě nebezpečné i ze zdravotních důvodů. Takže jsme se slečnou nutriční poradkyní probraly co a jak a po měsíci mojí krabičkové diety uvidíme se uvidíme zas, abychom zhodnotili, zda jdeme tou správnou cestou.

A teď už hurááá na můj první krabičkový den

Moje první donáška byla ráno, dostala jsem svoje první balení jídla + jídelníček na celý týden a také malý manuál s doporučením, kdy jíst, jak jídlo skladovat, co dělat při pocitu hladu...vážně super:-)

Můj jídelníček na pondělí 23.7 byl:


Snídaně : celozrnná palačinka s tvarohem a marmeládou
Svačina : ovocný salát (mix druhů) v jogurtu
Oběd : zapečené těstoviny s masovou směsí
Svačina : paprika plněná lučinou + celozrnný chléb
Večeře : zeleninový salát s kuřecími kousky + dressing, knackebrot 



V rámci pondělního pracovního shonu jsem však vyfotila jen odpolední svačinku a večeři. Na celém menu jsem si však výtečně pochutnala, snídaně byla naprosto geniální. Nejsem moc zvyklá snídat, ale tohle bylo vážně super, palačinka mi dala energii a navíc jednoduše miluju sladké!:-) Stejně tak chutný byl oběd i zbytek jídel. Teď jsem hodinu po večeři a cítím se výborně!:-)


A tady máte slibované fotky odpolední svačinky a večeře. Mňam!
Krabičková dieta Plzeň - svačinka
Krabičková dieta Plzeň - sváča

Krabičková dieta Plzeň večeře
Krabičková dieta Plzeň - večeře

5 komentářů:

  1. Mmmmm =) úplně mám na to chuť!! Kolik to stojí to vození jídla? Jak často musíš chodit na ty porady a kolik si za to říkají? Snad nevadí, že se tak ptám.. ale docela by mě to zajímalo, jestli by si to člověk mohl dovolit už napořád, když s tím jednou začne. =D

    OdpovědětVymazat
  2. Dovoz jídla je zdarma!:-) Jinak ceníky jsou přímo tady - http://www.fit-strava.cz/cenik.htm , konkrétné já mám měsíční Dámy - hubnutí 5000 kj a poradenství a služby nutričního poradce jsou k tomu taky úplně zdarma:-) Zatím jsem byla na úvodním a za měsíc mě čeká další, kdy budeme vlastně vyhodnocovat úspěchy či neúspěchy,.-) Doufám, že to budou teda ty úspěchy!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je dobrý, čekala jsem to horší. Tohle je dost v pohodě a určitě se s tím dá vydržet dlouhodobě a má to člověk vlastně bez práce. =)

    OdpovědětVymazat
  4. mrknete na www.dieta-krabicky.cz pokud jste z moravy, fakt mohu jen doporucit!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten jídelníček je úplně v pohodě, to bych zvládla. Mám stále strach z těch radikálních jídelníčků, ale kamarádka mi doporučuje u nás nutriční poradnu http://www.fitporadce.cz/kontakt.html - máte nějaké zkušenosti? Jsou to taky jídelníčky nebo nějaký další herbalife? Na tom jejich webu píší cenu za poradu 200Kč, ale jinde na webu zase uživatelé píší že je to dražší... Jarča

    OdpovědětVymazat